tiistai 2. elokuuta 2016

kuoritaan minä esiin

Noniin, tässä sitä istuskellaan ja olen kelaillut itseäni (itserakas?) jonkin aikaa. En tiedä, onko ikäkriisiä vai ihan rehellistä kasvun paikkaa. Huomasin, että vaikka kuinka julistan että kaikki on kaniita, en laske itseäni siihen. Vaatekaappi on täynnä isoja vaatteita, toki siksi että laihtunut paljon..mutta osaksi siksi, että pääsen "piiloon" niiden taakse.
Sama koskee hiuksia. Olen halunnut piilotua ison tukan alle, mielummin kun olen näyttänyt kasvoni. Miksi? Syy---->



Vaikka kuinka ja paljon olen kuullut laihtuneeni, oma pää on pitänyt tuota mielikuvaa vallassaan. Nyt, silläkin uhalla että näytän älyttömältä niin käytän oikean kokoisia vaatteita ja yritän pitää hiuksiani vähän enemmän maanvetovoiman mukaan.. Onko joku muu huomannut, että huumorin taakse on älyttömän helppo piiloutua??? Heittää lekkeriksi itsensä niin piilottaa sisimppänsä, itseltäänkin. Noihin asioihin on muuten isoja syitä menneisyydestä. Voisin kert

Eilen otin jo askeleen asian eteen ja pukeuduin niinkuin olen haaveillut. En ihan vielä niin, kun haluaisin totaalisesti mutta ensiaskeleet.

Tässä, eilen tosiaan "ensiesiintyminen" MELKEIN itsenäni. Ilman piiloutumista. Hui..













Mä niin rakastan noita kenkiä. Samettia ja sähäkän väriset... :)


Siinähän tuota, alkua takaisin minuksi. Epävarmuuten vaikuttaa niin monet syyt, jotkut voivat tulla jo nuoruudesta, jossa ystävä on sanonnut jotain..joka vaikuttaa omaan ajatteluun, huomaamattaan... 

Ainiin, henkkamaukan paketti tuli eilen!! <3 Koitan saada mahdollisimman nopeasti kuvaa..ihania! Paitsi valkoinen kauluspaita, joka ei mennyt edes hauiksista päälle :D

xox


3 kommenttia:

  1. That ring is great and you look good in flares!

    Raindrops of Sapphire

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Thank you dear Lorna! I just love flares...Always have! :)

      Poista

Vastarannan kiiski muodin maailmassa (ja asu, johon rakastuin)

Olen mietiskellyt, että miksi suhtaudun niin oudosti kaikkeen trendijuttuihin, neuvoihin lehdissä, korosta ja piilota- juttuihin, näin näytä...